Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av mijje - 4 oktober 2011 22:53

Jag kom faktist iväg till stan idag. Det var kul att träffa någon och bara ta en middag och prata strunt. Det behnövs oftare.

Men fy så det känns i kroppen nu när jag är hemma igen. Var inte borta många timmar, men ont har jag ändå.

Då är det väl kanske inte så konstigt att jag oftast väljer att stanna hemma?


Att gå ut från lägenheten betyder ännu mera smärta för mig.

Av mijje - 4 oktober 2011 13:32

Igår låg jag i sängen hela dageb. Hade helt enkelt en väldigt dålig dag.. Idag känns det halvt likadant. Men ska försöka tvinga mig upp snart. Måste få i mig lite mat och ta en dusch. Har lovat att träffa en bekant inne i stan sen vid fem-tiden. Känner att jag inte har nån ork till det. Men måste bara försöka. Är så trött på att aldrig orka träffa vänner längre.. Har egentligen inte nåt mer spännande att berätta... Ha en fin dag! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards