Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av mijje - 13 oktober 2011 08:35

Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags. Hm.. Så konstigt. Att en dag bara är borta från minnet..

Men i lördags så åkte vi över till Sverige. Men denna gången till charlottenberg. Vi ville inte sitta hemma hela dagen. Så då kom vi på att vi kunde åka över och shoppa lite. =)

I söndags så köpte vi äntligen en bil! Vi var som vanligt iväg på bilauktionen. Men vi har verkligen köpt grisen i säcken. Man kan ju inte testköra bilarna där. Men den såg verkligen fin ut.

När vi nu har kört den i några dagar så har vi upptäckt en del problem. Men gör nog ett eget inlägg om det sen..

I måndags drog jag till hälsocentret för infomöte om kommande veckor.

I tisdags åkte jag tillbaka dit för att träffa fysioterapeuten.

Igår åkte vi runt och kolla kök igen. Eftersom vi aldrig kan bestämma oss. Men vi har iaf ritat upp ett prisförslag igår. Och idag ska vi rita upp ett på ett annat ställe.

Men först ska jag iväg och träffa coachen på hälsocentret. Ska dra om 10 minuter faktist..

Ovido - Quiz & Flashcards