Alla inlägg den 29 juli 2011

Av mijje - 29 juli 2011 00:24

Igår städade vi och fixade en massa i gamla lägenheten. Sambons mamma var snäll och hjälpte till. =) Hon var även där häromdagen med min sambo och hans mormor. Så gulligt att vi får hjälp.

Idag kom det en mäklare på besök. Hon var väldigt nöjd med hur lägenheten såg ut. Alla möbler vi plasserat där, ville hon ha kvar på visningen. Och hon hade samma ideer för pynt, som jag hade. Så i helgen ska det pyntas och göras fint. Vi ska ta bort alla verktyg å allt skräp som är där just nu. Och på tisdag kommer fotografen. =) om tre veckor ca så är det visning.

Jag var också iväg till läkaren idag. Eftersom jag senaste veckan har kräkts så fort jag har vart ute å rört på mig. Så jag har inte varit på jobb alls. Har fått hoppa av t-banan å letat efter närmaste soptunna, två gånger nu.

Men han tror att det är p.g.a den medicinen jag har fått. För en av de ovanliga biverkningarna, är just oppkast.
Men jag ska tillbaka dit om en vecka igen, och är det inte bättre då, så ska jag få ta prover på matallergier! ântligen! Det borde jag ha gjort för länge sen! Läkaren ville inte göra det idag. Då han trodde det var p.g.a tabletterna.
Men jag har ju haft problem med magen långt innan jag fick dom. âven fast jag har testat både glutenfritt å laktosfritt..

Ovido - Quiz & Flashcards