Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Rubrik saknas

Av mijje - 18 juli 2011 04:49

Sambon ligger å snarkar så där lite sött! Medans jag.. Ja.. Jag har legat i sängen i många timmar nu, å försökt sova. Ljust är det där ute också. Jag ska på manuell terapi om fyra timmar. Har lite svårt att bestämma mig om jag ska gå upp redan nu å typ tvinga i mig en massa koffein. Eller om jag ska ligga kvar här och kanske somna om nån timme eller två.. Men då är ju risken att jag försover mig istället. Egentligen borde jag inte alls gå på träningen idag. Är dunderförkyld. Bihålerna är så täppta så det gör ont. Å när jag snyter mig så visslar mitt vänstra öra. Febern har jag oxå. Men den har jag nästan varje dag. Halsonten har faktist börja släppa nu efter en vecka. Den är liksom inte lika skärande längre. Alltså borde det bästa vara att stanna hemma. Men det var en stund sen jag var där. Pga av problem med tiderna och sånt. Eftersom dom två dagarna i veckan som jag jobbar, är de två av tre dagarna som terapeuten är tillgänglig. Plus att han har haft nån minisemester eller nåt. Så..... Sova å kanske hoppa över träningen jag behöver så himla mycket!? Eller gå upp å må skitkasst på träningen så jag blir arg på mig själv för att jag är sjuk?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mijje - 18 december 2011 14:00

När köket var tömt, blev det dax för att spackla alla hål överallt.. Nu var det inte alla som fastnade på bild. Lite synd då ena hörnet var helt borta.. Nu har vi spacklat nytt hörn då. =)     Den här sidan hade vi spisen på. Där kaklet satt...

Av mijje - 17 december 2011 14:30

Vårt vardagsrum har ju varit överfullt av nytt kök och vitvarer. Så har inte tagit fram något julpynt. Men bestämde mig ändå lagom till 1:a advent, att fixa en liten gran och en ljusstake. =)     Hade ingen kruka som passade, så det ser ju li...

Av mijje - 16 december 2011 16:00

När jag började med mina gröna pulver före frukosten, så kände jag att jag fick mer energi om dagarna.. Nu sista tiden har jag ju inte alls haft energi, och fått dåligt immunförsvar igen (har varit väldigt dålig sista veckorna). Men så kom jag å ...

Av mijje - 16 december 2011 13:41

Helt plötsligt började killarna att riva köket innan jag hade tagit bilder. Men jag hann ändå få med en del. =)         Vänster sida av köket ser vi på de första bilderna.. Jag kommer nog sakna den extra djupa diskhon vi hade. Perfekt till sto...

Av mijje - 16 december 2011 13:41

Helt plötsligt började killarna att riva köket innan jag hade tagit bilder. Men jag hann ändå få med en del. =)         Vänster sida av köket ser vi på de första bilderna.. Jag kommer nog sakna den extra djupa diskhon vi hade. Perfekt till sto...

Ovido - Quiz & Flashcards