Alla inlägg den 13 juni 2011

Av mijje - 13 juni 2011 22:49

Idag har jag haft en mysig eftermiddag med min sambo. =) Vi drog in till stan och käkade middag på en restaurang som har jäkligt god mat och oftast usel service. Men idag fick vi superbra service. Kändes lite som att servitrisen var nyutbildad. Och inte hade hunnit tröttna på sitt jobb än. =)
Efter middagen blev det bio. Såg den nya "piraterna". Men jag vet inte riktigt än om jag gillade den. Får tänka på saken lite. Det är väl kanske ett dåligt tecken? ;)

Igårkväll var jag riktigt klumpig av mig. Det började med att jag låg i sängen och skulle ut i vardagsrummet en snabbis. Jag råkade dra med mig täcket ner på golvet, och fastna med stortån!! Det knakade till och gjorde ont som fan!
När jag nån timme senare skulle resa mig upp ur soffan, så skrapade jag i knät på kanten av en fåtölj (det är typ en slags trästol med nå kuddar). Så nu har jag ett långt sår på knät.
Och typ tio minuter senare när jag var på väg ut ur köket med kvällsmat som jag  vart så snäll mot min sambo och fixat, ja då slår jag i lilltån i en pappkasse full med tidningar.
Jag gick då å la mig i sängen och vägrade gå upp igen. Och alla små olyckor inträffade såklart på samma ben!!
Men men, sambon fick sig ju några goa skratt iaf! =) 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards