Alla inlägg den 20 juni 2011

Av mijje - 20 juni 2011 13:09

Idag hade jag första timmen på manuell terapi. Vi gick mest igenom hur jag mår och vart jag har ont. Han klämde och böjde mig åt olika håll för att få en bättre uppfattning om min kropp. Nästa gång ska jag få testa på olika övningar. Det bästa var nog att han knakade ut lite i min kropp. Typ vid bröstmusklerna. Det är så skönt efter att det ha knakat! Efter det gick jag till posten och hämtade ut mitt första paket med supermat. Det innehöll gojibär, maca, kakao nibs och spirulina. När jag kom hem så gjorde jag en väldigt god smoothie som innehöll:Banan, kiwi, frysta hallon, linfröolja, citron, maca, nyponpulver, kanel, kokos, och även apelsinjuice och "surmjölk". Jag vet egentligen inte vad jag ska kalla "surmjölken". Den är inte smaktillsatt, och är typ som yoghurt eller fil, fast tunnare.. Den ska vara nyttigare än vanlig yoghurt iaf. Nyponpulver har jag testat ett tag. Vet inte om det räknas som supermat. Men jag känner att jag måste ta den! Mina låsningar jag får i övre delen av rumpan/nedre delen av ryggen, släpper med hjälp av det. Jag har testat nu ett tag utan att nypon. Men då får jag tillbaka låsningarna igen. Många känner att det kan ta ta 2-3 veckor innan dom märker skillnad. Men jag känner det redan efter 4-5 dagar. Det har även några i min närmaste släkt gjort. Det går ju att få tag på nypon i tablettform. Men jag känner att jag hellre tar pulver, det känns renare på nåt sätt. Jag undviker helst tabletter så mycket som möjligt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards