Alla inlägg den 19 juni 2011

Av mijje - 19 juni 2011 21:02

Nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem för nästan tre timmar sen. :) bussresan kändes grymt lång idag. Kan ju vara för att den var helt fullproppad med folk också. Och det va typ 20st tonårstjejer som lät som bara dom kan låta. Och busschauffören hade väldigt hög volym på radion. Så det t.o.m hördes igenom mina hörlurar jag hade med egen musik i. Menmen.. Fram kom jag iaf! :) nu ligger jag i sängen å försöker strecka ut ryggen lite. Är så jobbigt att sitta still i flera timmar. Imorn ska jag hämta ut mitt första paket med ting till min nya kost -supermat/raw food.. Ska bli riktigt spännande att se om det hjälper mig med mina plågor (heter det så? Bott i utlandet för länge?). Har läst väldigt mycket om det sista tiden. Mest då andra personers bloggar. För att läsa vad företagen skriver, funkar inte för mig. Jag menar, dom vill ju sälja mest möjligt! Sen tycker jag att det vore skönt att följa en kost som egentligen inte förbjuder nånting. Utan istället bara lägger till saker. För när nåt är förbjudet för mig, så vill jag bara ha det ännu mer! Jag hoppas på att de nya "tillskotten" ska hjälpa mig att minska sockersuget så att jag tillslut inte suktar efter den där chokladen eller godispåsen! Och att jag hellre vill ha nåt bättre! Som bär t.ex Men att jag då ska känna suget på blåbär eller hallon o.l Choklad är jag ju väldigt förtjust i. Helst vanlig mjölkchoklad, som är fullproppad med socker. Men när jag har slängt i mig den där chokladkakan, så blir jag ju väldigt hängig å illamående efteråt. Måste lära kroppen att inte vilja ha socker!! :)

Av mijje - 19 juni 2011 13:22

Igår fick jag massage av min kompis.. Men efter som jag har så ont och är så stel, så gjorde hon bara en ytlig en, för att få igång blodcirkulationen. Men det var otroligt skönt efteråt. Jag fick ett lugn i kroppen. Även om jag hade sjukt ont när hon höll på. :)Nu ska jag snart ta bussen hem igen. Sitta på en buss i fyra timmar är ju inte direkt skoj. Särskilt inte nu när dom tagit bort femton minuters- rasten som dom alltid haft förrut. Den var så underbar! Kunna få strecka lite på benen mitt i allt. :)Hoppas ni har en fin solig dag!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards