Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

ganska tråkig dagsrapport..

Av mijje - 27 juni 2011 23:12

Dagen började med att jag gick på manuell terapi'n och fick några övningar som jag ska göra varje dag. Jag har väldigt dålig balans!! Det var en övning som jag inte alls klarade av, så fick testa en lättare variant på den.
På vägen hem, blev det ett stopp på mataffärren. Jag har en tendens till att alltid köpa lite för mycket, så blev ganska sliten i ryggen och armarna på vägen hem, pga att jag bärde för tungt. =(

Några timmar senare drog jag till läkaren. Men hon tog bara nåt blodprov och så tyckte hon att jag inte skulle klaga på att jag var sliten, när jag jobbar så pass lite som jag gör. Jag gick ju dit för att få nån vecka eller två som heltidssjukskriven, men hon tyckte att jag borde jobba mer. För jag rör på mig så lite (kanske för att jag sliter ut mig för mycket på jobbet?).

Efter det så drog jag upp till gamla lägenheten och lämnade lunch till sambon och hans bror, som fixade lite där.
Och så bar det av hemåt igen. Jag hade lite energi kvar, så jag bestämde mig för att tvätta två maskiner med kläder, och laga ordentlig middag till pojkarna.

Jag somnade sen ganska fort efter maten. Kanske inte är så konstigt, då jag inte sov något inatt. Låg och vände och vred på mig hela natten, fann inget bra läge, då allt gjorde så jäkla ont.

När jag vaknade igen, så hade jag hoppats på att få känna mig lite mer utvilad. Men nej! Jag kände mig på nåt sätt, ännu mera sliten. Men sov ganska oroligt också. Drömde konstiga saker hit å dit.

Nu har jag precis ätit vattenmelon. Det är så gott att äta på kvällen! Man blir inte för tung i magen, å så släcker det törsten lite. =)


Ja, det var min dag. Inget spännande ju. Men imorn ska jag på jobb igen, och på kvällen får jag middagsbesök av en vännina. Egentligen skulle jag till henne för någon vecka sen, på tjejkväll. Men orkade verkligen inte. Så jag tar igen det nu, med att bjuda över henne hit istället. Mindre slitsamt att vara hemma istället för att gå bort till andra. Nu bor ju min vännina väldigt nära då. Men det tar ändå 10-15 minuter för mig att gå dit.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mijje - 18 december 2011 14:00

När köket var tömt, blev det dax för att spackla alla hål överallt.. Nu var det inte alla som fastnade på bild. Lite synd då ena hörnet var helt borta.. Nu har vi spacklat nytt hörn då. =)     Den här sidan hade vi spisen på. Där kaklet satt...

Av mijje - 17 december 2011 14:30

Vårt vardagsrum har ju varit överfullt av nytt kök och vitvarer. Så har inte tagit fram något julpynt. Men bestämde mig ändå lagom till 1:a advent, att fixa en liten gran och en ljusstake. =)     Hade ingen kruka som passade, så det ser ju li...

Av mijje - 16 december 2011 16:00

När jag började med mina gröna pulver före frukosten, så kände jag att jag fick mer energi om dagarna.. Nu sista tiden har jag ju inte alls haft energi, och fått dåligt immunförsvar igen (har varit väldigt dålig sista veckorna). Men så kom jag å ...

Av mijje - 16 december 2011 13:41

Helt plötsligt började killarna att riva köket innan jag hade tagit bilder. Men jag hann ändå få med en del. =)         Vänster sida av köket ser vi på de första bilderna.. Jag kommer nog sakna den extra djupa diskhon vi hade. Perfekt till sto...

Av mijje - 16 december 2011 13:41

Helt plötsligt började killarna att riva köket innan jag hade tagit bilder. Men jag hann ändå få med en del. =)         Vänster sida av köket ser vi på de första bilderna.. Jag kommer nog sakna den extra djupa diskhon vi hade. Perfekt till sto...

Ovido - Quiz & Flashcards