Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av mijje - 12 augusti 2011 12:18

Igår lämnade vi tvn i gamla lägenheten. Så nu ska vi leva utan tv å sambons data, tills på måndag kväll. Grejen är den att han har kopplat in datan i den gigantiska tvn. Å äger ingen dataskärm. Å så godkänner han inte mina TVÅ tv-apparater som samlar damm i källaren. För dom är inte tillräckligt stora, nya, coola, etc.. Men hallå? Två sjukskrivna personer som sitter hemma hela dagarna, ska dela på min lilla bärbara data? Skoj!?Jaja, idag ska jag försöka åka tunnelbana tror jag. Har fått sån skräck sen jag kräktes under mina två senaste försök. Men har laddat upp med en väldigt grön morgon-drink (innheöll 3 olika gröna pulver) och nå gröna samt andra färger på mina tabletter. Ska strax göra en energi-fylld smoothie oxå! å packa ner en flaska med nåt bra innehåll att ha på vägen.Har sån lust att överraska sambon med en picknick, med presenter i helgen. Så måste till stan för att köpa presenter. Å så nån bra termos. Kanske en picknick-korg oxå. Hm.. Massa handlande.. Alltså måste jag verkligen klara tunnelbaneresan!! Wish me luck!!

Ovido - Quiz & Flashcards