Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av mijje - 13 augusti 2011 11:26

Igår lyckades jag faktist ta mig till stan! :) å sambon ville t.o.m följa med. :) Vi kom på den smarta(?) ideen att äta käka middag där, så behövde vi inte fixa nåt när vi kom hem sen. Därflr valde vi att åka senare under dagen. Problemet är bara det att vi åkte FÖR sent! Affären jag skulle på för att köpa present, stängde fem, å inte sex som jag hade trott. Jag var där typ 10 minuter efter stängning. :( så då drog vi å käkade istället. Jag skulle egentligen handla present till sambons mamma oxå, å lite smink å supermat till mig. Men vi satt å slappa ganska länge efter maten å glömde bort det andra. Så funderar på om jag ska åka in idag igen. Hade så gärna velat handla kakaosmör å ny kokosolja, så jag kan baka choklad inför kalaset idag. Men vi blir hämtade strax efter fem idag. Så blir lite svårt att hinna kanske. Men måste oavsett köpa present till födelsedagsbarnet.. Kanske jag skulle leta upp nån hälsokost i närheten? Hade sån lust att dra in på supernature. Men känner mig inte speciellt pigg idag. Igår lyckades jag ju åka tunnelbana utan att kräkas. Men var tvungen att gå av några stationer tidigare än planerat, pga att det var på väg. Men blev glad över att jag kom så långt som jag gjorde! :) nu blir det till å väcka sambon. Övertala han att följa med på dagens utflykt igen!! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards