Direktlänk till inlägg 3 augusti 2011

nyfriserad

Av mijje - 3 augusti 2011 16:14

Idag var jag ju hos frisören. Så skönt att bli av med det slitna håret. Långt hade det blitt också. Har egentligen inte sett hur långt det var, förräns idag. Jag sätter alltid upp det. Har liksom inte haft nån ordetlig frisyr eftersom jag bara låtit det växa sen jag klippte det kort för typ ett år sen.

På det längsta så klipptes det nu runt 15-20 cm.

Och sen färgades det mörkt.

Jag försökte färga bort det blonda för typ en massa veckor sen. Planen var att få det ljusbrunt. Det blev typ mellanblondt.

Nu har det äntligen blitt brunt. Men mörkt.

Men håret ser verkligen såå mycket friskare ut nu. köpte också nytt shampo, balsam å hårkur. Frisören trodde att det var allergi jag hade i hårbotten, mot den vanliga shampon jag använde. Så får se om deras nu hjälper mig, eller om det bara var ett säljningsknep. Jag hade ju oavsett planer på att köpa produkter när jag ändå var där, så bara bra att dom fann ut ett rabatterat paket till mig. =)

Har ju egentligen aldrig brytt mig om att ta hand om håret. Eftersom det alltid växer så fort (typ 2 decimeter per år), så stör det mig inte om jag måste klippa av det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mijje - 18 december 2011 14:00

När köket var tömt, blev det dax för att spackla alla hål överallt.. Nu var det inte alla som fastnade på bild. Lite synd då ena hörnet var helt borta.. Nu har vi spacklat nytt hörn då. =)     Den här sidan hade vi spisen på. Där kaklet satt...

Av mijje - 17 december 2011 14:30

Vårt vardagsrum har ju varit överfullt av nytt kök och vitvarer. Så har inte tagit fram något julpynt. Men bestämde mig ändå lagom till 1:a advent, att fixa en liten gran och en ljusstake. =)     Hade ingen kruka som passade, så det ser ju li...

Av mijje - 16 december 2011 16:00

När jag började med mina gröna pulver före frukosten, så kände jag att jag fick mer energi om dagarna.. Nu sista tiden har jag ju inte alls haft energi, och fått dåligt immunförsvar igen (har varit väldigt dålig sista veckorna). Men så kom jag å ...

Av mijje - 16 december 2011 13:41

Helt plötsligt började killarna att riva köket innan jag hade tagit bilder. Men jag hann ändå få med en del. =)         Vänster sida av köket ser vi på de första bilderna.. Jag kommer nog sakna den extra djupa diskhon vi hade. Perfekt till sto...

Av mijje - 16 december 2011 13:41

Helt plötsligt började killarna att riva köket innan jag hade tagit bilder. Men jag hann ändå få med en del. =)         Vänster sida av köket ser vi på de första bilderna.. Jag kommer nog sakna den extra djupa diskhon vi hade. Perfekt till sto...

Ovido - Quiz & Flashcards