Alla inlägg under augusti 2011

Av mijje - 1 augusti 2011 12:15

Imorse var jag på behandling igen. Och eftersom jag slog mig i skulderbladet för nästan en vecka sen. Så la vi mest tid på den idag.

Han drog först i armen på olika sätt. Sen så stog han å tryckte på den ömma punkten, samtidigt som han flaxade med min arm. Första minuten skrek jag. Men ju längre tid det gick, ju lättare blev det att andas, och smärtan minskade mer och mer. Han avslutade med att typ "massera" hårt samtidigt som han gjorde nån konstig rörelse med min arm.

Det känns faktist bättre nu. Lite öm förståss. Men inte alls lika spänt som det har varit sista dagarna. Men får väl se om nån dag hur jag känner då.

Jag skrev ju tidigare att det knastrade i nacken efter att han hade hållt på med den. Och det gör det faktist fortfarande. Två veckor efter. Men jag känner mig fortfarande lite mer avslappnad iaf. =)

Känner mig faktist väldigt nöjd med han som behandlar mig. Jag kände inte alls samma förtroende för han fysioterapeuten som jag gick till först..

Av mijje - 1 augusti 2011 11:01

Fredagen för en vecka sen så ringde det helt oväntat på dörren. Det var ett blomsterbud.

Jag fick en jättefin bukett från min paret som gifte sig när jag var i Sverige. Dom ville tacka för all hjälpen dom hade fått under helgen.

Det var verkligen oväntat. =)

Men vi hade ju inte bestämt på förhand att vi skulle göra så mycket för dom heller. Det bara blev så att vi tog tag i saker för att vara snälla. =)

Men här kommer iaf en bild på blommorna. Men jag tog fotot flera dagar efter att jag fått dom. Och efter några dagar till så slog det ut ännu mera. Jag kastade dom inte förräns igår. Så det var skoj att dom ändå höll så pass länge.


 

Ovido - Quiz & Flashcards