Alla inlägg den 9 september 2011

Av mijje - 9 september 2011 15:48

Det gick faktist ganska bra på gymmet idag. Eller jag tog ju inte i nåt extremt mycket. Men jag testade flera olika maskiner för rygg och mage, och så cykla jag och gick i snabbt tempo på löpbandet. Det jag gillade mest var roddmaskinen. Den använde jag ofta när jag var tonåring och tränade.

Men jag känner i kroppen nu att jag har hållit igång. Är väldigt sliten och har mer ont än vad jag hade för jag gick ut.


Efter gymmet så drog jag till posten för att hämta ut mina tre paket som hade kommit, och sen blev det mataffären.

Nu har jag precis ätit. Lax, avocado och keso. Mums. Det åt jag faktist väldigt ofta till lunch för några år sen, när jag var så trött på maten vi hade på restaurangen jag jobbade på då.


Nu blir det till att slappa lite.. Får se om jag har energi kvar sen till att städa lite här hemma. Vi möblerade om lite för några dagar sen. Men har inte orkat stoppa tillbaka allt på sin plats än. Vi tömde nämligen ett stort garderob-skåp som stog i lilla sovrummet, för att flytta in det i det stora sovrummet. Men nu ligger allt innehåll på en säng.. =)



Av mijje - 9 september 2011 12:36

Nu ska jag göra mig en smoothie, sen blir det av till första gympasset. Spännande! =)

Har suttit och försökt ladda ner någon bra träningsmusik, men det gick inge vidare.. haha.. Men kom på att jag oavsett inte har några bra träningskläder med någon ficka som jag kan ha mobilen i.. Jaja, dom spelar ju musik där. =)

Wish me luck! ;)


Ovido - Quiz & Flashcards