Alla inlägg den 30 september 2011

Av mijje - 30 september 2011 06:15

Igår fick jag för mig att testa på water marble nails (tror jag det hette).

Det var bara ett test då. För att se om det svårt. Så det blev två fingrar på ena handen, och två på den andra.

   

haha.. fotade i dåligt ljus.

Det första försöket var med väldigt ljusa och tunna lack. Så där hade jag behövt grundat med en färg. Men det andra försöket blev jag riktigt nöjd med!

Så senare idag ska jag förhoppningsvis ta mig iväg till ett köpcenter för att köpa mer nagellack. Jag märkte att inte alla lacken funkade att göra så här med. Testade en del fler än vad som fastnade på naglarna. Beror väl säkert på märket. Eller kanske de börjar bli för gamla. Ett av favoritmärkena fungerade väldigt bra iaf. =)


Ikväll ska sambon iväg. Så då blir det perfekt att sitta och pyssla med naglarna. Kanske man skulle fixa ansiktsmask samtidigt. =) Egokväll med någon fjantig tjejfilm och ny choklad som jag bakade igår..

Ovido - Quiz & Flashcards