Alla inlägg den 27 september 2011

Av mijje - 27 september 2011 12:14

För någon timme sen när det var dags att börja göra iordning sig och åka till stan, så kom illamåendet tillbaka. Så blir hemma idag också. Så imorn måste jag verkligen komma iväg. Ska först till läkaren iaf. Och då när jag ändå är ute, så blir det lite lättare att tvinga mig själv in till stan.

Så nu ligger jag i sängen igen och orkar inte bry mig om något alls.

Ska nog se nån film och dricka egengjord blåbärsdricka. =)

Av mijje - 27 september 2011 06:15

Idag är det meningen att jag ska in till jobbet och träffa chefen. Skulle ju egentligen ha gjort det igår. Men orkade inte.. Så får hoppas på att jag kommer in dit idag. Hade gärna velat dra till gymmet sen också. Får se om jag orkar det på hemvägen. Och så vill jag shoppa lite när jag ändå är i stan. Lite smink och nagellacksborttagning och andra tjejiga saker. =)

Får se hur dagen blir..


Ovido - Quiz & Flashcards