Alla inlägg den 24 september 2011

Av mijje - 24 september 2011 20:21

Nu är jag så sliten.. Vi åkte åtta imorse, och kom hem strax efter 7. Först blev det ju sarpsborg för att lämna av "dansfolken". Och så körde vi vidare till Svinesund. Jag fick shoppa lite kläder och två väskor faktist. =)

När vi sen var klara med mathandlandet så drog vi tillbaka till sarpsborg. Vi kom dit lite tidigt. Men så visade det sig att allt var försenat. Två timmar!! Tur att vi hade med oss kylväska och massa kylklabbar, så att maten höll sig.

Nu ligger jag i sängen och orkar inte göra något. Här blir jag liggandes tills jag somnar tänker jag.

Imorn ska vi ut på tur igen. Men det är bara här i Oslo då. Vi ska på bilauktion. Får hoppas på att vi får köpt något. Hade varit så skönt med egen bil. Så vi slipper låna hela tiden så fort vi vill någonstans. Men det är ju egentligen ingen stress än. Bara vi får köpt en före november. För då blir det en tur hem till Sverige på barndop. =)


Ovido - Quiz & Flashcards