Alla inlägg den 12 september 2011

Av mijje - 12 september 2011 18:06

Fick precis ett till paket.. på dörren..

Fick ju lov att beställa mer kokosvatten iaf. Så att jag har nu när jag ska börja träna.. Hade bara en kvar nu. Så det var perfekt tajming! =)

Men den blir det ingen bild på.. men fick med mig två nya sorters gratispröver. Den ena har jag faktist beställt hem i ett paket, och väntar just nu på.. =)

   

(bilder från www.iherb.com)

Den vänstra har jag inte läst så mycket om, och det jag läste var negativt.. (?)

Men jag ska iaf testa den ocg få min egna mening..

Den högra har jag ju som sagt beställt. Man blandar ut den i kolsyrat vatten, och vips så har man läsk. Men jag är osäker på om det var den smaken som jag beställde själv.. Får vänta och se.. =)

Av mijje - 12 september 2011 13:15

Och så paketen....

Dom innehöll:

kakaopulver, frysform (egentligen till barnmat, men jag ska ha den till choklad), kakaosmör, yaconpulver, kokosflak, kokosflingor, mandelsmör, aloe vera, stevia english toffee, chlorella-tabletter.. Och så såna grattisprover på varmdryck.


Allt det här kom från www.iherb.com

Och som vanligt, så får du gärna använda min rabattkod: UMA448

Då får vi båda rabatt hos dom! :)


Ska försöka baka lite om nån dag igen.. =) Måste bara må lite bättre först..



Av mijje - 12 september 2011 12:25

Blev ingen träning på mig idag. Under natten (morgonen) har jag blitt magsjuk. Så jag har legat på soffan och "aoo-at" mig.. Har väldigt ont i magen..

Har precis gjort mig egen blåbärssoppa/dryck. Den jag skrev om tidigare..

Kokosvatten, frysta blåbär, citron och kanel..

Blåbärssoppa ska ju vara bra när man är magsjuk, så då tänkte jag att det borde vara ännu bättre om jag gjorde min egna, och slipper alla konstigheter som blandas i annars.

Nu vet jag ju inte hur resten av mina ingredienser fungerar på magsjuka. Men jag antar att det är blåbärena som är viktigast?!

Ska ta tag i fotograferingen på mina paket jag hämtade ut i förra veckan.. Så kommer det snart ett inlägg med det..

Av mijje - 12 september 2011 02:50

Imorn ska jag tydligen försöka lyckas vara på gymmet redan halv 11. Spännande..

Med tanke på att jag inte får någon sömn om nätterna, så kan det bli svårt. Men har lovat sambon att möta upp han där då....

Måste försöka med sömntabletter igen. Men ska inte till läkaren förräns sista september nästa gång. Och eftersom han är så knäpp så vill jag inte dit förräns jag måste heller...

Jaja.. Sov gott folkens!

Ovido - Quiz & Flashcards