Alla inlägg den 22 september 2011

Av mijje - 22 september 2011 23:31

Men blir tokig på mina mobil-inlägg! Felstavningar och går inte att byta rad! Uselt!!

Av mijje - 22 september 2011 23:20

Idag åkte sambon iväg till stugan för att hjälpa hans morfar med några grejer ibför vintern. Så då passade jag på att städa och omorganisera här hemma. Vi brukar storstäda tillsammans. Men ibland är det skönt att göra det själv, i sin egna takt. Jag är nämligen ganska dyktig på att finna ting att göra mitt i städningen. Kanske för att jag tycker att det är så grymt tråkigt att städa.. ;) Som idag så fixade jag helt plötsligt ett databord till lilla sovrummet. Och bytte även plats på en massa ting i köksskåpen. :) tur var det att jag städade oxå. För sambon tog med sig sina morföräldrar hem till oss sen, på middag. Är ganska slut efter allt städande. Och fastän det är tråkigt, så är jg ganska nöjd med mig själv, nu efteråt. Men vi stökar alltid ner väldigt fort här hemma. så får väl se hur glad jag är om två dagar....

Ovido - Quiz & Flashcards