Direktlänk till inlägg 23 september 2011

Bedriftsläkaren idag

Av mijje - 23 september 2011 19:07

Idag åkte jag till jobbet för att träffa bedriftsläkaren.

Vi pratade om vad som hänt hittils med NAV och läkarna. Och vad vi kan göra framöver.

Hon försökte få tag på min saksbehandlare på NAV, men som vanligt så var hon inte kontaktbar just då. Så vi fick be om ett möte genom en annan person. Och sist jag gjorde det, så funkade det inte. Och det var i augusti nångång. Så får väl se om det blir något nu, när det är en läkare som har ringt och bett om det.

Alla man pratar med på NAV blir lika överraskade av att höra att jag inte fått mitt 6 månaders möte än. Så varför ser dom då inte till att jag får det?

Och nu när jag ska söka nåt speciellt för att fortsätta kunna få pengar, så ska det tydligen kallas in ett möte till det också, för att dom ska kunna godkänna det.

När kommer jag då få det mötet? I vår?

Blir så irriterad på att saker inte funkar som det ska.

Men kändes bra att få prata med läkaren idag. Hon är ju där för att ge råd och hjälpa till i såna här situationer. Och har hjälpt många före mig. Fick också veta att företaget jag jobbar på (är väldigt stort! många avdelningar utspridda runt om i landet) har en egen kontaktperson inom NAV. Och sker det inget nu vidare, så kommer även han att kontaktas. Det brukar tydligen ge fortgång i saker och ting..


Så får hoppas på det bästa nu, igen..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mijje - 18 december 2011 14:00

När köket var tömt, blev det dax för att spackla alla hål överallt.. Nu var det inte alla som fastnade på bild. Lite synd då ena hörnet var helt borta.. Nu har vi spacklat nytt hörn då. =)     Den här sidan hade vi spisen på. Där kaklet satt...

Av mijje - 17 december 2011 14:30

Vårt vardagsrum har ju varit överfullt av nytt kök och vitvarer. Så har inte tagit fram något julpynt. Men bestämde mig ändå lagom till 1:a advent, att fixa en liten gran och en ljusstake. =)     Hade ingen kruka som passade, så det ser ju li...

Av mijje - 16 december 2011 16:00

När jag började med mina gröna pulver före frukosten, så kände jag att jag fick mer energi om dagarna.. Nu sista tiden har jag ju inte alls haft energi, och fått dåligt immunförsvar igen (har varit väldigt dålig sista veckorna). Men så kom jag å ...

Av mijje - 16 december 2011 13:41

Helt plötsligt började killarna att riva köket innan jag hade tagit bilder. Men jag hann ändå få med en del. =)         Vänster sida av köket ser vi på de första bilderna.. Jag kommer nog sakna den extra djupa diskhon vi hade. Perfekt till sto...

Av mijje - 16 december 2011 13:41

Helt plötsligt började killarna att riva köket innan jag hade tagit bilder. Men jag hann ändå få med en del. =)         Vänster sida av köket ser vi på de första bilderna.. Jag kommer nog sakna den extra djupa diskhon vi hade. Perfekt till sto...

Ovido - Quiz & Flashcards