Alla inlägg under september 2011

Av mijje - 1 september 2011 13:39

I måndags så fyllde ju sambon år.. Så jag började med att göra vanlig pannkaka till frukost. ¨Dom få gångerna jag gör pannkaka, så gör jag den tjocka amerikanska varianten. Så han blev ganska glad över att förengångs skull få den tunna vanliga. =)

Sen drog jag till hälsocentret för att träffa läkaren. Han sa att jag var urladdad. Det är typ det samma som utbränd. Men att jag fortfarande funkar ganska bra mentalt. Och han ville att jag skulle gå hos dom på rehab.

Han kände en del på min kropp, speciellt ryggen och min onda fot. Han blev faktist förvånad över hur pass överrörlig jag är. Och sa att det kommer ta tid och krävas extra mycket från mig, för att bli bra i musklerna.

Men han trodde iaf att deras program skulle passa utmärkt på mig.


Så med den glada nyheten åkte jag in till stan för att köpa sambons första present, medans jag väntade på att han skulle komma in och möta mig.

Det blev två av hans favorit-cigarrer. =) Han fick inte fler, för dom kosta 290kr (!!!) st. ;)

Sen mötte jag upp sambon och vi gick till expert. Han har nämligen önskat sig en gps till bilen vi ska köpa. Men självklart så hade dom inte den modellen inne, så han fick beställa den på internet när vi kom hem sen.

Och så blev det middag på fridays. Jag testade deras kyckling-burgare. Den var faktist riktigt god. =) Rekommenderas!


När vi väl var hemma igen så var jag helt slut. Ont överallt! Så gick och la mig på sängen. Stackars pojken fick sitta ute på soffan och röka en cigarr för sig själv. Men vi hade stannat på bolaget på vägen hem så jag kunde köpa en konjak till han. Så han fick mysa lite medans jag vila.


Han verkade väldigt nöjd över sin dag. âven fast jag inte var så sällskaplig på kvällen. =)

Ovido - Quiz & Flashcards